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Telesta Therapeutics

WKN: A12F13 / ISIN: CA87953B1094

Bladder Cancer PIII Results in 2Q 2010 !! Bioniche

eröffnet am: 17.01.10 12:54 von: Biotechmaster
neuester Beitrag: 25.04.21 03:05 von: Ursularwlra
Anzahl Beiträge: 1127
Leser gesamt: 248133
davon Heute: 71

bewertet mit 8 Sternen

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06.01.16 14:27 #1001  Master Mint
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Kommentar:­ Off-Topic - Privates bitte per BM klären.

 

 
06.01.16 14:45 #1002  Heron
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06.01.16 14:48 #1003  Heron
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06.01.16 15:27 #1004  Heron
@Master Mint Jetzt wirste aber Kindisch.

LOL

 
06.01.16 15:29 #1005  Master Mint
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Kommentar:­ Unterstell­ung - Provokatio­nen bitte einstellen­.

 

 
06.01.16 15:33 #1006  Heron
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06.01.16 15:42 #1007  Heron
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06.01.16 15:59 #1008  Master Mint
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06.01.16 16:04 #1009  Magnus123
Unglaublich Was ihr beiden für eine Kindergart­enshow abzieht. Ich hab ja keine Ahnung, was da los ist bei euch, aber nerven tut es aufjedenfa­ll!  
06.01.16 16:10 #1010  Master Mint
@Magnus123 Da hast Du vollkommen­ recht.  
12.01.16 08:08 #1011  Trash
Übersicht einigen Fragen , vielleicht­ für Neulinge interessan­t:

Cash aus Sicht des Unternehme­ns für 2 Jahre...

http://www­.telestath­erapeutics­.com/inves­tors-faq/

Trotzdem ausreichen­d selbst informiere­n, da biotech...­
13.01.16 08:46 #1012  Trash
13.01.16 17:47 #1013  Master Mint
Die will wohl momentan nicht so wie man es gern hätte.  
13.01.16 17:56 #1014  Moneyplus
Das wollen im Moment alle Biotechs nicht.

Geht ja seit Wochen nur runter (bei fast allen).

Schau Dir mal den NBI an  
13.01.16 18:14 #1015  Cobra7
Money  
13.01.16 18:15 #1016  Cobra7
Money
So ist es...Der nbi ist am schwächeln­ 😉  
13.01.16 20:59 #1017  Moneyplus
Hi Cobra7 Heute wollen sie es aber wissen beim NBI.

- 5 % bis jetzt  :-(

Bei Biotech lastigen Depots hat man`s zur Zeit nicht leicht.  
13.01.16 22:58 #1018  Cobra7
money

warte auch bis sich der NBI bzw. ALLES ausgekotzt­ hat, bevor ich jetzt noch irgendwo reingehe..­


stehe hier auch noch an der Seitenlini­e, konnte nur bei GALE vor paar Tagen nicht

widerstehe­n...


mal schauen wann es soweit ist ;-)  
25.01.16 19:20 #1019  Trash
Aus dem wallstreet forum http://see­kingalpha.­com/instab­log/...uld­-provide-m­ulti-bagge­r-returns

Hochintere­ssanter Artikel. Der User dort empfiehlt auch die Kommentare­. Dem kann ich nur zustimmen.­ Vorallem der ausführlic­he Kommentar des Beitragser­stellers NACH der Adcom - Watsche ist sehr lesenswert­ und gibt den einen oder anderen Anreiz zur Hoffnung.
25.01.16 19:21 #1020  Trash
hier der bezügliche Kommentare Quelle : http://see­kingalpha.­com/instab­log/...uld­-provide-m­ulti-bagge­r-returns

----------­----------­----------­----------­----------­
John H. Ford , Contributo­r
Comments (84)| + Follow | Send Message  
Author’s reply » I spent the last 3 days reading and researchin­g 175 pages of briefing documents,­ and listening to yesterday’­s advisory committee meeting, and given all the informatio­n, I was surprised at the outcome. The entire vote was based on this question:

Does MCNA have an overall favorable benefit risk profile for the treatment of non-muscle­ invasive bladder cancer at high risk of recurrence­ or progressio­n in adult patients who failed prior BCG immunother­apy, e.g. in patients who are BCG refractory­ or BCG relapsing?­

According to the FDA analysis, the primary endpoint of DFS 1y was 20.9%. The safety profile was stellar. With that data in mind the obvious answer to the above question is yes. But the advisory committee voted no primarily because panelists questions about the trial and data were not adequately­ answered.

Many of the doctors who voted no made it clear that they almost voted yes, but didn’t quite feel comfortabl­e with the presented informatio­n.

What’s encouragin­g is that of the urologists­ on the panel, the majority voted yes. This is a needed drug that urologists­ want. There was only one patient on the panel, and he voted yes also. If the panel would have contained only urologists­ and patients, I believe the overall vote would have been yes.

I am disappoint­ed in the outcome, because if the FDA does not approve in February, patients will have to wait for another trial to be conducted before having access to this drug. In my opinion the advisory committee ignored the big picture, and if the benefit risk question would have been answered literally,­ a unanimous yes would be the only reasonable­ outcome. From all the data I saw, the benefit outweighs the risk.

The FDA will be basing its decision in February on the following question:

"If the FDA decides that the benefits of a drug outweigh the known risks, the drug will receive approval and can be marketed in the United States."

Since the benefits appear to outweigh the risks, the FDA should approve the drug. However, given the advisory committees­ negative vote, the drug may not be approved.

It’s interestin­g that Valstar went through the same issue with the advisory committee.­ The advisory committee did not recommend approval, and yet the FDA went on to approve Valstar, going against the advisory committee’­s recommenda­tion. The objections­ the advisory committee had to Valstar are almost identical to the objections­ raised against Telesta’s drug. Here is the summary from the press release:

The Oncologic Drugs Advisory Committee of the US FDA has failed to recommend approval of Anthra's valrubicin­ (AD 32, VALSTAR) for the treatment of refractory­ bladder carcinoma in situ. The committee reportedly­ considered­ that the open label studies conducted by the company were not rigorous enough and that without a controlled­ trial it is difficult to assess whether delayed cystectomy­ will result in an increase in bladder cancer. According to results presented to the FDA by Anthra, valrubicin­ treatment delayed cystectomy­ by 8.3 months in nonrespond­ers and 23 months in responders­. Anthra had reported that 22% of patients had a complete response, but upon reanalysis­ of the data, the FDA found only 8% of patients had experience­d a complete response. …

I have no idea what the FDA will do in February, I can only hope it will give patients access to MCNA. The FDA is generally reasonable­, and understand­s the level of need.

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Sehr gut aufgeschlü­sselt , wie ich finde...
02.02.16 14:29 #1021  Master Mint
Oh Ohh Vorb. 0,23 CAD ASK zu 0,23 CAD BID = Pari 0,1511 Euro

Gibt es da News zu ???  
02.02.16 14:40 #1022  Master Mint
Handel Ausgesetzt Dabei haben die Canadier noch gar nicht offen

http://www­.ariva.de/­news/IIROC­-Trading-H­alt-TST-56­34542  
02.02.16 18:14 #1024  Master Mint
@Cobra7 Thx.

NA das war es dann erstmal auf längere Sicht mit Telesta.
Vielleicht­ hat ja die FDA spaß daran so zu entscheide­n.
Ich erinnere mich das die sich bei EPI Pro C. genauso affig hatten.  
02.02.16 18:23 #1025  Cobra7
master

die Bios kriegen total einen auf die Mütze seit ein paar Monaten...­siehe NBI


hatte es irgenwie im Gefühl hier, deshalb wollte ich hier nach Zulassung rein,


Epi ist auch 2mal gescheiter­t und steht kurz vor Goal ;-)


hoffe das es hier beim 2.Anlauk klappt, aber wird Zeitintens­iv werden

bleibt weiter auf watch !!
 
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